Zwroty i reklamacje

Celem prawidłowego złożenia reklamacji lub zwrotu produktów zakupionych w sklepie Chono Bobo, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru od daty wysyłki zamówienia. Prawo zwrotu nie obowiązuje w przypadku zamówień realizowanych na indywidualne zamówienie oraz personalizowanych.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i załącz uzupełniony formularz do zwracanego produktu.
Dane do wysyłki paczek:
– Numer telefonu: +48 786146792
– Adres mailowy: kontakt@chonobobo.pl
– Adres do zwrotu: 
Chonobobo.pl
ul. Aleja Przyjaźni 17 lokal 2
22-100 Chełm

Przesyłki ze zwrotem nadane na adres paczkomatu nie zostaną odebrane. Do skutecznego zwrotu niezbędny jest zwrot paczki na adres podany do zwrotu. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami proszę dołączyć uzupełniony formularz z numerem zamówienia i danymi do płatności.

W przypadku reklamacji w formularzu należy opisać przyczynę reklamacji. Jeżeli towar ma być wymieniony na inny produkt dostępny w sprzedaży sklepu Chono Bobo to proszę to zaznaczyć w formularzu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl