Celem prawidłowego złożenia reklamacji lub zwrotu produktów zakupionych w sklepie Chono Bobo, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru od daty wysyłki zamówienia. Prawo zwrotu nie obowiązuje w przypadku zamówień realizowanych na indywidualne zamówienie oraz personalizowanych.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i załącz uzupełniony formularz do zwracanego produktu. Dane do wysyłki paczek: – Numer telefonu: +48 786146792 – Adres mailowy: kontakt@chonobobo.pl – Adres do zwrotu: Chonobobo.pl ul. Aleja Przyjaźni 17 lokal 2 22-100 Chełm
Przesyłki ze zwrotem nadane na adres paczkomatu nie zostaną odebrane. Do skutecznego zwrotu niezbędny jest zwrot paczki na adres podany do zwrotu.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami proszę dołączyć uzupełniony formularz z numerem zamówienia i danymi do płatności.
W przypadku reklamacji w formularzu należy opisać przyczynę reklamacji. Jeżeli towar ma być wymieniony na inny produkt dostępny w sprzedaży sklepu Chono Bobo to proszę to zaznaczyć w formularzu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.